Wersja graficzna

GOMAC. Jesteśmy najlepsi w Europie!

GOMC
GOMC

Zespół studentów z UAM i UEP w składzie: kapitan - Mateusz Halicki (UEP), Dawid Śliwiński (UAM), Sebastian Jastrzębski (UAM) i Aleksander Kempa (UAM) pod opieką dra Wojciecha Czarta zajęli pierwsze miejsce w Europie w międzynarodowym konkursie Global Online Marketing Academic Challenge (GOMAC) 2018.

Studenci przez kilka miesięcy intensywnej pracy przygotowywali i przeprowadzili 3-tygodniową kampanię marketingową integrującą platformy Google Ads (AdWords), Facebook oraz LinkedIn. Kampania konkursowa została przeprowadzona dla firmy Ogarniamprad.pl, pierwszej w Polsce dedykowanej platformy aukcyjnej, umożliwiającej w czasie rzeczywistym licytacje zakupu i sprzedaży energii w ramach grupowych aukcji odwrotnych. Jako Europejscy Zwycięzcy GOMAC studenci walczą jeszcze o miano Globalnego Zwycięzcy GOMAC 2018.

Dr Czart prowadzi na Wydziale Fizyki, obecnie już trzysemestralne, zajęcia z zakresu technologii e-commerce i marketingu internetowego dla kierunków Technologie Komputerowe i Aplikacje Internetu Rzeczy. Kierunek AIR jest prowadzony wspólnie przez UAM i Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (UEP). Zajęcia dra Czarta prowadzone są również w języku angielskim dla studentów wymiany międzynarodowej w ramach Programu AMU-PIE.

Uczestnicy zajęć prowadzonych przez dra Wojciecha Czarta już od 10-ciu lat odnoszą sukcesy na arenie międzynarodowej. W zeszłym roku także byli Zwycięzcami Europy Google Online Marketing Challenge (GOMC) 2017. Poza tym od 2009 r. aż 6 zespołów dra Czarta znalazło się w finałowym Top 5 Europy GOMC, a 10 w półfinale (od 2011 r. definiowanym jako Top 15 Europy).

Konkurs GOMAC jest organizowany przez międzynarodową społeczność Global Online Marketing Academics (GOMA) zrzeszającą nauczycieli akademickich specjalizujących się w zakresie marketingu cyfrowego. W skład społeczności GOMA wchodzą min. członkowie GOMC Global Academic Panel firmy Google oraz nauczyciele akademiccy członkowie GOMC Academics. Celem konkursu Global Online Marketing Academic Challenge jest kontynuacja zdobyczy Google Online Marketing Challenge, którego ostatnia edycja odbyła się w 2017 r.. Podobnie jak GOMC, GOMAC pozwala studentom na zdobycie praktycznego doświadczenia w planowaniu i przeprowadzeniu realnej kampanii, dla realnej firmy ponosząc realne koszty. Dzięki temu jeszcze w murach uczelni studenci mają możliwość zdobycia realnego doświadczenia na realnym rynku. Dodatkowo w odróżnieniu do GOMC, który ograniczał się do przeprowadzenia kampanii z limitowanym budżetem 250 dolarów wyłącznie na platformie Google Ads (AdWords), w ramach GOMAC studenci mają do dyspozycji całą dostępną w danej chwili przestrzeń technologii cyfrowych (urządzeń, aplikacji, platform, kanałów itd.), które mogą wykorzystać do zaplanowania zintegrowanej cyfrowej kampanii marketingowej i jej realnego wykonania.

Dr Wojciech Czart jest członkiem Global Academic Panel firmy Google, jury Collegiate ECHO Marketing Challenge fundacji Marketing EDGE (Educate, Develop, Grow, and Employ) oraz komitetu organizacyjnego GOMAC. Jako oficjalny trener Internetowych Rewolucji, współorganizował z Google warsztaty, wspierane również przez Biuro Karier UAM. Wojciech Czart prowadzi również wykłady i warsztaty na renomowanych uczelniach Europy.

Więcej informacji na temat udziału naszych studentów w GOMC 2017, można znaleźć w serwisie 3Art.Marketing, który powstał na bazie doświadczeń związanych z udziałem w GOMC.

Nauka Wydział Fizyki i Astronomii

Ten serwis używa plików "cookies" zgodnie z polityką prywatności UAM.

Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.