Wydział Prawa i Administracji UAM wraz z Okręgowym Inspektoratem Pracy w Poznaniu zapraszają na , która odbędzie się pod hasłem: „Minimalne wynagrodzenie pracownika i zleceniobiorcy”.
Wydarzenie odbędzie się 15 października 2025 r., godz. 10.00 w Collegium Iuridicum Novum, Aula Profesora Zygmunta Ziembińskiego, al. Niepodległości 53, Poznań
Konferencja odbędzie się pod patronatem honorowym Rektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, prof. dr hab. Bogumiły Kaniewskiej, oraz Głównego Inspektora Pracy.
W programie znajdą się wystąpienia ekspertów z zakresu prawa pracy, polityki społecznej i gospodarki, m.in.:
-
prof. dr hab. Anny Musiały (UAM),
-
Marcina Staneckiego (Główny Inspektor Pracy),
-
Leszka Millera (byłego premiera i ministra pracy),
-
dr. hab. Ryszarda Szarfenberga (UW),
-
Jarosława Lange (NSZZ „Solidarność”),
-
dr. Michała Wyszkowskiego (OIP w Poznaniu).
Kulminacyjnym punktem spotkania będzie panel dyskusyjny „Wokół minimalnego wynagrodzenia”, z udziałem przedstawicieli świata nauki, polityki i praktyki społecznej.

