Wersja graficzna

DIMAQ Day na WNPiD

Obraz
red

Na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM trwa się konferencja DIMAQ Day, organizowana przez IAB Polska. To wyjątkowe wydarzenie skupiające pasjonatów i profesjonalistów z branży marketingu cyfrowego. Partnerem konferencji jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą organizuje IAB Polska. W tym roku wydarzenie odbędzie się w trzech lokalizacjach – Katowicach (8.10), Wrocławiu (9.10) i Poznaniu (10.10).

Podczas każdego dnia konferencji DIMAQ Day eksperci zaprezentują łącznie 14 prelekcji z obszaru digital marketingu, mediów społecznościowych, sprzedaży, brandingu i strategii marketingowej. Organizatorzy położyli duży nacisk na kwestię komunikacji w dobie zmian społecznych, dlatego też w programie znalazły się zagadnienia dotyczące języka inkluzywnego, oczekiwań Silversów (odbiorców powyżej 60. roku życia), plain language (stosowania prostego języka w komunikacji branżowej) czy problemu greenwashingu w strategii ESG.

Nie zabraknie również wystąpień poruszających tematy techniczne i technologiczne, takich jak Marketing Automation, cyberbezpieczeństwo, big data czy sztuczna inteligencja, która od niemal dwóch lat jest głównym trendem i wyzwaniem branży digitalowej. Jak podkreśla Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska, agenda DIMAQ Day została zaprojektowana z myślą o rewolucyjnych zmianach, z którymi musi poradzić sobie każdy marketer, zarówno ten początkujący, jak i ten doświadczony.

Wydarzenia Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa

Ten serwis używa plików "cookies" zgodnie z polityką prywatności UAM.

Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.