- Chcieliśmy pokazać, że nasi studenci to ludzie z krwi i kości, którzy mają swoje zainteresowania, a studiowanie teologii nie oznacza, że człowiek zamyka się w klasztorze czy przechodzi na inny tryb życia – mówi ks. Dawid Stelmach z Wydziału Teologicznego.
Mowa o najnowszym spocie reklamowym wydziału, na którym studenci jeżdżą na rowerze, strzelają, pozują do zdjęć, słowem robią to, co ich rówieśnicy z innych kierunków.
Filmik cieszy się sporym zainteresowaniem w sieci. Twórcy inspirowali się reklamami sportowymi i teledyskami hiphopowymi. Zależało im aby uchwycić język współczesnego młodego człowiek. Spot znacznie różni się od tego, co prezentują inne wydziały teologiczne w Polsce.
Zobacz też: Wydział Teologiczny. Studentki na synod do Rzymu
- To otwarcie na współczesnego człowieka, z jego zainteresowaniami i stylem życia. Ale nie porzucamy tego, co jest istotą Kościoła, prowadzenia do spotkania z Bogiem, z drugim człowiekiem, niesienia pomocy innym – tłumaczy ks Stelmach.
{"preview_thumbnail":"/sites/default/files/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/-5OJ5YTHUgQ.jpg?itok=O57zgk9O","video_url":"https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=-5OJ5YTHUgQ","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Embedded Video (Responsywny)."]}